20. Η Μονάδα υποβάλλει στον Έφορο, εντός του πρώτου διμήνου κάθε έτους, ετήσια έκθεση για τη δραστηριότητά της με πλήρη πίνακα των μεταμοσχεύσεων που διενήργησε, καθώς και στοιχεία βιωσιμότητας των μεταμοσχευμένων ασθενών.